Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

V jednoduchosti je krása, toš Vokoun a Pavlíková patří mezi nejkrásnější

0 0
možnosti
VV

Kdyz byl zaveden v Nemecku der grüne Punkt lide nejdriv brblali podobne jako Cesi. ale brzo si uvedomili, ze pro budoucnost pristich generaci se musi neco udelat a radi tech par DPf ci dnes €C plati.

Zde je to jednoduche, jak tak zde ctu, odpad Cech a Moravy se zde shlukuje ba blogu.

Do pytle s nim a do spalovny.

0 1
možnosti
TT

Lidi brblali, protože Grüner Punkt pod průhlednou záminkou ve velké míře zničil ekologický vratný zálohový systém.

0 0
možnosti
OP

Dobrý den, pane Sejkoro, zaujal mne citát pod vaším fotem, že každý blbec, který mne potká může být duchovním mistrem, který mne zkouší. Tedy za mne: pokud mne zkouší nějaký kolemjdoucí mistr, aniž je o to požádán, je to blbec :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 828x
Každý blbec kterého potkáš, může být duchovní mistr, který tě jen zkouší.

Seznam rubrik